Έχω την σωστή ιστοσελίδα για το τουριστικό κατάλυμά μου; Το τουριστικό κατάλυμα ή η τουριστική σας επιχείρηση γενικότερα, εκτός από την προσοχή και το μεράκι που χρειάζεται για την φυσική της παρουσία, χρειάζεται προσοχή και για την ψηφιακή εικόνα της. Μια σωστά δομημένη ιστοσελίδα, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αναδείξετε την μοναδικότητα της τουριστικής επιχείρησης σας. Τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν επίσης να συμβάλλουν σε αυτό πολύ.
Είτε διαθέτετε ένα επώνυμο κατάλυμα είτε όχι και βασίζεστε σε τουριστικές πλατφόρμες για να προσεγγίσετε επισκέπτες φανταστείτε το εξής:
Έχετε γεννηθεί σε μια επιτυχημένη οικογένεια. Το όνομα της οικογένειάς σας μπορεί να σας βοηθήσει στη ζωή σας. Θα πρέπει όμως οι άλλοι άνθρωποι να γνωρίσουν και εσάς τους ίδιους. Το ίδιο ακριβώς ισχύει τόσο για τα επώνυμα όσο και για πιο καινούργια τουριστικά καταλύματα. Δεν πρέπει να βασίζεστε μόνο σε μια τουριστική πλατφόρμα για την εκπροσώπησή σας στο διαδίκτυο, αλλά να φροντίσετε και εσείς για την ψηφιακή σας εικόνα.
Με την άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μερικές φορές μπορεί να φαίνεται πιο εύκολο να δημιουργήσετε μια ψηφιακή εικόνα. Φυσικά, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν χρήσιμο και αναγκαίο εργαλείο, όμως η ιστοσελίδα θα δώσει το απαραίτητο κύρος που χρειάζεται μια τουριστική επιχείρηση.
Έχω την σωστή ιστοσελίδα στο τουριστικό κατάλυμά μου;
Μια σωστή ιστοσελίδα κρίνεται από μια σειρά από παράγοντες, οι οποίοι στον συνδυασμό τους, μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά την τουριστική επιχείρησή σας. Πολλοί πιστεύουν ότι ο σχεδιασμός μιας ελκυστικής ιστοσελίδας είναι το κλειδί προς την επιτυχία, όμως η αλήθεια είναι ότι χρειάζονται και άλλα πράγματα.
- Ελκυστικός σχεδιασμός: Ένα όμορφο website, με φιλικό περιβάλλον, βοηθά πολύ στο να συνεχίσει ο χρήστης να περιηγείται στην σελίδα.
- Χρόνος φόρτωσης: Ο χρόνος φόρτισης της ιστοσελίδας είναι το Α και το Ω ενός σωστού site. Εκτός του ότι ο χρήστης μπορεί να προχωρήσει πολύ πιο γρήγορα στις κινήσεις που θέλει, η google θεωρεί την ιστοσελίδα αξιόπιστη και την βοηθά να αναρριχηθεί στην κατάταξη.
- Σωστή προβολή σε όλες τις συσκευές: Η εξατομίκευση της ιστοσελίδας σε όλες τις συσκευές είναι ένας ακόμη πολύ σημαντικός παράγοντας για μια σωστή ιστοσελίδα. Το ξενοδοχείο σας πρέπει να φαίνεται το ίδιο σωστά τόσο σε σταθερό υπολογιστή και λάπτοπ, αλλά και σε κινητό και τάμπλετ.
- Περιεχόμενο και SEO: Το καλοφτιαγμένο περιεχόμενο με σωστό SEO χτίσιμο, συμβάλλει σημαντικά στην δημιουργία μιας σωστής ιστοσελίδας. Το ποιοτικό περιεχόμενο θα κρατήσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη, ενώ το SEO κομμάτι θα κάνει πιο “φιλική” την σελίδα στις μηχανές αναζήτησης.
- Convertion rate: Convertion σημαίνει μετατροπή και convertion rate είναι ουσιαστικά το ποσοστό των χρηστών που εκτελούν μια επιτυχημένη ενέργεια στην ιστοσελίδα σας. Αυξάνοντας το conversion rate ενός site, αυξάνεται το επιθυμητό αποτέλεσμα, (το να κλείσει δηλαδή ένα δωμάτιο) χωρίς να χρειάζεται να αυξηθεί το διαφημιστικό budget και η επισκεψιμότητα. Μια ιστοσελίδα λοιπόν, πρέπει να έχει δημιουργηθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα που έχουμε στο μυαλό μας, που στην προκειμένη περίπτωση είναι να γίνουν περισσότερες κρατήσεις.
Γιατί να φτιάξω ιστοσελίδα για το τουριστικό κατάλυμά μου; –
Κύριο κανάλι επικοινωνίας
Ο ιστότοπος είναι το πρώτο μέρος όπου οι επισκέπτες αναζητούν πληροφορίες για το εκάστοτε κατάλυμα. Οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή και, ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να παρουσιάζονται με ελκυστικό τρόπο. Είναι επίσης η κύρια πλατφόρμα επικοινωνίας με τους επισκέπτες. Φυσικά, θα πρέπει να σχεδιάζεται με τρόπο που να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία ανεξάρτητα από το αν οι επισκέπτες χρησιμοποιούν κινητό ή υπολογιστή. Βέβαια, η ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου δεν είναι μόνο μια πλατφόρμα επικοινωνίας. Οι φωτογραφίες είναι πολύ σημαντικές, όπως φυσικά και το κατάλληλο κείμενο για την εμπειρία της διαμονής.
Σήμα κατατεθέν
Τόσο η εμφάνιση, όσο και τα κείμενα μιας ιστοσελίδας, είναι σήμα κατατεθέν του καταλύματός σας με την προϋπόθεση ότι αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα του και τονίζει τα πλεονεκτήματα. Για να γίνει αυτό πρέπει να σχεδιαστεί η ιστοσελίδα με τέτοιον τρόπο ώστε να νιώθει ο αναγνώστης ότι βρίσκεται εκεί. Για αυτόν τον λόγο, οι ατμοσφαιρικές εικόνες και το καλοφτιαγμένο περιεχόμενο βοηθούν πολύ στην Ψηφιακή Παρουσία ενός καταλύματος και μιας τουριστικής επιχείρησης.
Πηγή πληροφοριών
Προφανέστατα ο ιστότοπος μιας τουριστικής επιχείρησης αποτελεί πηγή πληροφοριών για τους επισκέπτες, αλλά και για την ίδια την επιχείρηση. Πρέπει να παρέχεται ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών που να ενημερώνουν για τα ακόλουθα:
- ιστορία του καταλύματος,
- ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του,
- κοντινά αξιοθέατα,
- γύρω μαγαζιά
- και τις κοντινές παραλίες.
Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος, αποτελεί επίσης μια εξαιρετική πηγή πληροφοριών για την συμπεριφορά των επισκεπτών, καθώς φανερώνει:
- τον τρόπο που περιηγούνται στην σελίδα,
- τον χρόνο που περνούν σε αυτή,
- το bounce rate
- και τις αγαπημένες προτιμήσεις τους.
Αν για παράδειγμα παρατηρήσουμε ότι μετά την είσοδο σε μια υποσελίδα, οι χρήστες την εγκαταλείπουν, χωρίς να προχωρούν σε περαιτέρω αναζήτηση, ίσως κάτι πηγαίνει λάθος και να χρειάζεται βελτίωση.
Άμεσες πωλήσεις
Το πιο σημαντικό πιθανόν από την ψηφιακή παρουσία ενός τουριστικού καταλύματος, είναι οι άμεσες πωλήσεις. Οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν για την διαθεσιμότητα του καταλύματος και να κλείσουν απευθείας τις μέρες που επιθυμούν για τις διακοπές τους. Αυτόματα, δεν θα χρειαστεί να ξοδέψετε τα σημαντικά ποσοστά που ζητούν οι τουριστικές πλατφόρμες, ώστε να γίνει η εκάστοτε κράτηση. Στην εποχή του αυξανόμενου ανταγωνισμού, το να δημιουργήσετε την δική σας ιστοσελίδα είναι η πιο οικονομική λύση. Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια διαρκή σχέση με τον επισκέπτη και να αποκτήσετε με τον καιρό brand name και αξιοπιστία
Πως θα δημιουργήσω την Ψηφιακή Παρουσία μου;
Η επιτυχής δημιουργία της ψηφιακής σας παρουσίας, είναι μια περίπλοκη υπόθεση. Ευτυχώς υπάρχουν ειδικοί που αναλαμβάνουν αυτές τις διαδικασίες, με υπευθυνότητα και αξιοπιστία.
Στην otherwise.gr, είτε πρόκειται για ένα μικρό έργο είτε για μια εξειδικευμένη εφαρμογή, η αρχή είναι πάντα μια: “κατασκευή ιστοσελίδας που φέρνει αποτέλεσμα”. Ακολουθώντας μια εξατομικευμένη σχεδίαση, που εξασφαλίζει ένα άρτιο αισθητικά αποτέλεσμα και επιτυγχάνει τους στόχους του project σας. Επιπλέον, γίνεται δημιουργία όλου του digital marketing plan της τουριστικής σας επιχείρησης για την μεγιστοποίηση των πωλήσεων, είτε αφορά προϊόντα, είτε υπηρεσίες.
Γενικότερα, οι υπηρεσίες που αναλαμβάνει ο Γιάννης Πιττακίδης και η ομάδα του στην otherwise.gr περιλαμβάνουν:
- Κατασκευή ιστοσελίδας
- Graphic Design
- Digital Strategy
- Google Ads
- Facebook Ads
- Instagram Ads
- SEO Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης
- Google Analytics
- Email Marketing
- Social media optimization
- Social Media Designs
- Αρθρογράφηση blog
- QR Code Menu
Σε μια εποχή που η τεχνολογία καλπάζει, ο χώρος του τουρισμού δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω. Στην otherwise.gr, οι ανάγκες σας μελετώνται προσεκτικά. Η τεχνογνωσία και εμπειρία που διαθέτουν που διαθέτει η ομάδα της καθιστούν την επιτυχία είναι μονόδρομο.
Μην αφήσετε την Ψηφιακή Παρουσία του τουριστικού σας καταλύματος άλλο στην άκρη.
Ήδη πολλοί επαγγελματίες του κλάδου έχουν εμπιστευτεί τις υπηρεσίες της otherwise.gr και μπορείτε να ενημερωθείτε και εσείς εδώ.