CTN Andros – Σύμπραξη 31 τουριστικών επιχειρήσεων

CTN Andros – Σύμπραξη 31 τουριστικών επιχειρήσεων

Σύμπραξη 31 τουριστικών επιχειρήσεων για την ανάδειξη της Άνδρου

ΟΡΑΜΑ TOY CTN ANDROS Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ

Της Γωγώς Κατσέλη

CTN Andros

To ρητό “η ισχύς εν τη ενώσει” αποφάσισαν να κάνουν πράξη 31 τουριστικές επιχειρήσεις της Ανδρου για την ανάδειξη του νησιού ιδρύοντας το ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΔΡΟΥ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (Cycladic Tourism Network of Andros). Πρόκειται για μια εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που συστήθηκε αποκλειστικά από ιδιωτικές επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στο νησί των Κυκλάδων στους τομείς της φιλοξενίας, της εστίασης και των δραστηριοτήτων. ‘Οραμα του CTN ANDROS αποτελεί η ενίσχυση και η μέγιστη αξιοποίηση των παροχών της περιοχής αλλά και η δημιουργία μιας βάσης για την καλύτερη εκμετάλλευση δυνητικών ευκαιριών.

Σκοπός του δικτύου είναι η ενίσχυση και η προώθηση της κάθε επιχείρησης μέλους ξεχωριστά και του νησιού ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έτσι, οι επιχειρήσεις του δικτύου εστιάζουν στην έρευνα, στη μελέτη, στην επικοινωνία και την παρέμβαση πάνω σε θέματα που αφορούν στην αναβάθμιση της ποιότητας της παροχής υπηρεσιών, της κοινωνικής και οικονομικής ζωής και την προστασία του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος, συνεισφέροντας στις προσπάθεια για κοινωνική ευημερία και αειφόρο ανάπτυξη. Παράλληλα επιχειρούν να συμβάλλουν στην ανάδειξη κοινωνικών και επικοινωνιακών ζητημάτων αιχμής είτε αυτοτελώς είτε μέσα από συντονισμό δράσεων, γνώσεων και πόρων με άλλους φορείς με κοινό σκοπό.

Νέο μοντέλο

CTN Andros
TΟ CTN ANDROS ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ. Χρήστος Μπαλόγιαννης • Πρόεδρος Δ.Σ. CTN Andros

Οπως αναφέρει στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής ο πρόεδρος του ΔΣ. κ. Χρηστός Μπαλόγιαννης “το CTN ANDROS αντιπροσωπεύει ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης περιοχών με μεγάλη προοπτική. Η συλλογική προσπάθεια των επιχειρήσεων μελών του δικτύου συνθέτει ένα κοινό marketing tool και στοχεύει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και τη δημιουργία ενός εσωτερικού άτυπου συστήματος ελέγχου ποιότητας. Η δομή ενός τέτοιου μοντέλου, η οποίο προϋποθέτει άμεση συνεργασία των μελών και αναφορά όχι μόνο εσωτερικά αλλά και στο δίκτυο, έχει θετικό αντίκτυπο και στην κάθε επιχείρηση ξεχωριστά αλλά και στην περιοχή συνολικά. Βασικό πλεονέκτημα τέτοιου είδους μοντέλων ανάπτυξης αποτελεί το γεγονός ότι η δράση τους λειτουργεί ανεξάρτητα ως προς τις υποχρεωτικά χρονοβέρες διαδικασίες του δήμου της εκάστοτε περιοχής ή της περιφέρειας, ταυτόχρονα όμως χτίζει συνέργειες οι οποίες λειτουργούν συμπληρωματικά και ενδυναμώνουν τη συνολική απήχηση μιας περιοχής, της Ανδρου στη συγκεκριμένη περίπτωση”

Αντίστοιχα παραδείγματα “συμπράξεων” δεν απαντώνται συχνά στην Ελλάδα, καθώς οι επιχειρηματίες δεν είναι εξοικειωμένοι σε τέτοιου είδους συνεργατικές πρωτοβουλίες. Το μοντέλο αυτό “λάνσαρε’ πρώτη η περιοχή του Ζαγορίου με τη σύσταση πριν από μερικό χρόνια του Δικτύου Αριστείας Ζαγορίου (ΖΕΝ) και στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλες περιοχές.

Η ανάδειξη ενός προορισμού σε παγκόσμιο τουριστικό προορισμό επιτυγχάνεται μέσω στρατηγικής προβολής και προώθησης. Στόχος τέτοιου είδους δράσεων είναι η προσέλκυση επισκεπτών από την Ελλάδα και στοχευμένες αγορές του εξωτερικού, με τη δημιουργία μιας εικόνας τουριστικού προϊόντος που ανταποκρίνεται σε διαφορετικά κοινό και προσεγγίζει τους διαφορετικούς τύπους προσμονών των επισκεπτών. “Το συγκεκριμένο μοντέλο ανάπτυξης που ακολουθεί και το CTN ANDROS αποσκοπεί στη δημιουργία μιας ταυτότητας και εργαλείων πώλησης, στοιχεία που θα λειτουργήσουν ως βάση για τη δικτύωση της εκάστοτε περιοχής με Ελλάδα και εξωτερικό και την προώθηση πωλήσεων. Επίσης, η σύνθεση μιας αυθεντικής ολοκληρωμένης τουριστικής εμπειρίας μέσα από το σχεδίασμό και την υλοποίηση ενεργειών θα ενισχύσει την υπάρχουσα αλλά και δυνητική επισκεψιμότητα” προσθέτει ο κ. Μπαλόγιαννης.

Προβολή

Στο πλαίσιο αυτό, οι ενέργειες που ετοιμάζει το CTN ANDROS συμπεριλαμβάνουν εκτός των αναμενομένων, όπως η παρουσία σε εκθέσεις και σημεία ενδιαφέροντος, προβολή σε ελληνικά ΜΜΕ, μέσα εξωτερικού, οργάνωση media trips κai fam trips κai πιο εξειδικευμένες δράσεις. Κάποιες από αυτές είναι η υλοποίηση γαστρονομικού φεστιβάλ, εκθέσεων φωτογραφίας, καθώς και η οργάνωση δραστηριοτήτων οι οποίες θα ενισχύσουν την αξία του νησιού ως οικογενειακού προορισμού. Εμφαση, επίσης. θα δοθεί στα φυσικά χαρακτηριστικά της περιοχής όπως για παράδειγμα το μοναδικά μονοπάτια της, τα οποία θα αξιοποιηθούν κατάλληλα μέσα από τη δημιουργία αθλητικών εκδηλώσεων.

Ποιές είναι οι αγορές – στόχοι

Το επιχειρηματικό πλάνο τουριστικής προώθησης της Άνδρου που υλοποιείται μέσω του CTN ANDROS βασίζεται σε 5 βασικά χαρακτηριστικά: τη φυσιολατρεία, τις δραστηριότητες, τη γαστρονομία, την εστίαση και την αυθεντικότητα. Οι αγορές ενδιαφέροντος είναι στοχευμένες και εξυπηρετούν στη μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του τόπου αλλά και των δυνητικών ευκαιριών. Το κοινό των συγκεκριμένων αγορών αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό στις μετρήσεις επισκεψιμότητας της χώρας και με προτίμηση στις φυσικές, πολιτισμικές και ψυχαγωγικές / εκπαιδευτικές δραστηριότητες που προσφέρει η Ελλάδα.

Μεγάλες αγορές – στόχοι για το CTN ANDROS είναι η Γαλλία, η Αγγλία, η Ιταλία και οι Σκανδιναβικές Χώρες, με κύριες αγορές την Σουυηδία και τη Νορβηγία. Μεγαλώνοντας το εύρος της δράσης, το δίκτυο επεκτείνεται και σε εναλλακτικές αγορές, όπως η Ολλανδία και το Ισραήλ, οι οποίες παρουσιάζουν αυξητική τάση προσέλευσης στην Ελλάδα.

Για πληροφορίες σχετικά με το CTN Andros στείλτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας εδώ!

Πηγή: Άρθρο στο Ελεύθερο Τύπο

One thought on “CTN Andros – Σύμπραξη 31 τουριστικών επιχειρήσεων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *